Beautiful Italy...?

April 12, 2009


Stamp:original(irodori-hanko)
Ink:espresso,cafe au lait(VersaCraft)
Paper:K & Co , Anna Griffin
Accessories:Circle Brads(mm)

このポストカードは、Wednesday Stamper"Bella Italia(beautiful Italy)"というテーマで作りました。イタリアの国土の形はブーツに似ていますよね。それで、このスタンプを選びました。背景のペーパーの色は、イタリアの国旗からとりました。うーーーん。いまいち納得いかない出来です(-"-)。スタンプが浮いてると思うんですよね・・・。
I made this postcard for this weeks Wednesday Stamper.The theme is "Bella Itaria(beautiful Italy)".The shape of Italy looks like boots.That is why this stamp was chosen.I picked the background colours from Italian national flag(Tricolore italiano).
Hum...honestly,I'm not loving this postcard.I think the stamp is out of keeping with background....

Thanks for looking.

No comments:

Post a Comment