Charisma Cardz Challenge#13
-Sketch Challenge-

April 6, 2009

Stamp:original(irodori-hanko)
Ink:espresso,cocoa(VersaCraft)
Color:Holbein Artist Colored Pencil,NEOPICO2
Paper:Basic Grey,K&Co.
Buttons:from my stash

今日のカードは、Charisma Cardz#13のスケッチを使って作りました。大きなお花は、デザインペーパーを切りぬいて、ステッチラインをペンで書き加えて作りました。ミニボタンは、もう5~6年前に洋裁の材料としてこちらのお店で買ったもの(^^;)しばらく使う機会がありませんでしたが、カード作りの材料として活躍しそうなのでまた買い足したいと思ったのですが…今は売り切れ中でした(ToT)
今回、初めてネオピコマーカー2を使いました。これは、コピックと似たマーカーですが、コピックより安価です(^^)。

Today's card is for Charisma Cardz#13.I made up the big flower by cutting out design papers,and doodled some stitching lines.I bought the small buttons ,which are on the lower left and upper right, at this store several years ago.I'd like to buy them again,but it's sold out now…
I colored the girl's skin and wear by NEOPIKO MARKER2.This is a marker similer to Copic marker and is less expensive than Copic.
新しく彫ったスタンプです。どうでしょう…?

This is my new stamp!Hope you like it…
Thanks for looking!

4 comments:

  1. Another beautiful card and the colours are gorgeous too! As always, the stamp is wonderful!!
    Ali xx

    ReplyDelete
  2. This is beautiful Torico. Your image is so cute. Beautiful papers. Thanks for joining the Charisma Cardz Challenge.
    Sharon xx

    ReplyDelete
  3. Wow!! love these papers they're fab, and your new stamp is lovely too. A really pretty card. Thanks for joining the Charisma challenge this week.
    xx Vee

    ReplyDelete
  4. 新しいスタンプ、とっても可愛いですね。思わず笑みがこぼれます。手書きのステッチもアクセントになっていて、バランスがとてもいいですね~。私も、ボタンを洋裁用に買ったものが沢山ありますが、何故かペーパークラフトで大活躍しています(笑)

    ReplyDelete