FTTC #23... and Computer trouble :(

July 11, 2009



Stamp:original(irodori-hanko)
Ink:Jumbo Java(Versa Magic)
Color:Holbein Artist Colored Pencil
Paper:Bazzill, K & Co.
Accessories:Ribbon, Lace paper(stash), Chino Pearl(Kaiser)
Tool:Nestabilities Label 2, Vintage die

今日は、ちょいと急ぎで更新です。このカードは、FTTC #23のために作りました。チャレンジは、イメージを切り抜いてポップアップさせる、です。
またハイビスカスのスタンプを使いました。今回は、花の部分を黄色系の色で塗りました。そしてそれらを切り抜いて重ねました。

Today's quick post is the card I made for FTTC #23. The challenge is to cut the image out and pop it up.
I used my Hibiscus stamp again. This time, the floral parts were colored with yellow shades. I cut them out with scissors and layered.

===================================

実は、コンピューターの調子が悪いのです・・・夫は、ウィルスに感染したんだろうと言ってます。なので、修理に出すことにしました。1週間ほど、ブログをお休みします。私を忘れないでくださいね~!
見に来てくださってありがとうございます。良い週末をお過ごしください。またお会いしましょう!

Well, My computer is not working well.... My husband guesses that it has been infected with a virus. So I've decided to have my computer repaired. I'll be absent from blogging for about 1 week. Please don't forget me~!

Tank you for looking! Have a wonderful weekend! See you soon!!

6 comments:

  1. う~ん。。。。素敵過ぎて、思わずうなってしまいました(笑)色の付け方、グラデーションの仕方が最高ですね。ウィルスですか。。。無事に直って戻ってきますように。ブログ再開、楽しみに待っています。

    ReplyDelete
  2. Stunning!!! The colours and design are so beautiful!
    xx

    ReplyDelete
  3. Another beautiful card Torico. Such a beatiful layout and papers.
    Your flowers are coloured to perfection and I love how you've used your ribbon.
    hugs Heather xx

    ReplyDelete
  4. I loved the pink one but they are even more beautiful in yellow, your doily behind the image is stunning wish I could find them...tell whoever repairs your computer to hurry up pls lol
    Mina xxx

    ReplyDelete
  5. toricoさん、パソコンが無事に戻ってきたら、私のブログを是非チェックしてください。toricoさんにアワードをパスしました!!

    ReplyDelete
  6. Hello Torico

    I hope you are sorted out soon,

    Take care

    luv
    irene
    xxxx

    ReplyDelete