Simple, simple...

March 24, 2010


みなさん、こんにちは。
今日のカードは、まさにクリーン&シンプルでしょう。(^^) 昨晩この花のスタンプを彫りあげたとき、これでクリーンなカードを作るぞ!と決めたのでした。
イメージはリアルブラック(バーサクラフト)で捺して、コピックで色を塗りました。それからセンチメントをスタンプして、メインパネルの上下に、茶色のジェルペンでラインを入れました。仕上げにラインストーンを少し。…以上!(笑) 結構お気に入りになりました♪

Hello everyone!
The card I show you today is just clean & simple, isn't it? When I had carved up this flower stamp last night, I immediately decided to make a clean card with it.
I stamped the flower image with Real Black ink (Versa Craft) and colored it with Copic markers. Then I stamped the sentiment, and added two lines to the upper and the bottom of the main panel with a brown gel pen. To finish the card, I added some rhinestones. That's all! lol! I'm very satisfied with how it turned out!


見に来てくださってありがとうございました。

Thank you for stopping by today!


Stamp: Hand-carved, Hero Arts
Ink: Real Black (Versa Craft)
Color: Copic markers
Paper: Bazzill
Accessories: Rhinestones (Kaiser)

No comments:

Post a Comment