CPS 164

April 29, 2010

みなさん、こんにちは。ゴールデンウィークが始まりましたね~。(^^) 我が家は今日はお買い物にでかけ、そして5月1日からは夫の実家へ出かける予定です。子供たち、おじいちゃん・おばあちゃんやいとこたちに会うのを楽しみにしています。

今日のカードは、CPS 164で作りました。蝶はリアルブラック(バーサクラフト)で捺して、クリアのエンボスパウダーでエンボスしました。コピックで色を塗り、切り抜いて立体テープで貼りつけました。ペーパーフラワーは、Blossom Nestabilitiesを使って作りました。Swirlのラインストーンは初めて使いましたが、エレガントな仕上がりになってよかったです♪

Hello everyone. The holiday week that is called "Golden Week" has started in Japan!! My family and I enjoyed shopping today and we are going to take a trip to my husband's parental house from May 1 to 5. My children are looking forward to seeing their grandparents and cousins. :)

Today's card is for CPS 164. The butterflies were stamped with Real Black ink (Versa Craft) and heat embossed with clear EP. I colored them with Copic markers, cut them out and adhered with pop dots. The Blossom Nestabilities (Spellbinders) were used to make a paper flower. It was the first time I used swirl rhinestones for embellishment. I love the elegant look it gave my card.

CPS 164 sketch



見に来てくださってありがとうございました。

Thank you for stopping by today!

Stamp: Hand-carved
Ink: Real Black (Versa Craft) 
Color: Copic markers (RV11, RV09, Y02, Y08, E35, B41, B12, B06)
Paper: American Crafts, Prima
Accessories: Rhinestones (Kaiser), Glass brad (American Crafts)
Tools: Corner Punch (Fiskers), Edger Punch (EK), Blossom Nestabilities (Spellbinders)

No comments:

Post a Comment