Some hand-carved stamps

April 22, 2010



こんにちは!
これは、先週彫ったスタンプ。持ち手をつけていないのが自分用、ついているのが販売用のものです。そして、サンプルとして作ったカードが、こちら。

Hello everyone!
This photo is some of the stamps I carved last week. Unmounted one is for myself and the others are for sale. And here is a sample card.


レイアウトはいたってシンプル!(笑) イメージは3回押してコピックで色を塗り、切り抜いて、ポップアップさせてあります。
新しいスタンプの画像を、いくつかHPのギャラリーにアップしました。時間があったらのぞいてみてくださいね(^^)。 →コチラからどうぞ。

The layout is pretty simple! :) I stamped the image three times with Real Black ink (Versa Craft) and colored them with Copics. I cut them out and adhered with pop up dots.
I've uploaded some photos of new stamps  in the gallery page of my website. Please check it out if you have time. I hope you like it! :) ---- Click HERE!

見に来てくださってありがとうございました。
Thank you for stopping by today.!


Stamp: Hand-carved, Hero Arts
Ink: Real black (Versa Craft), Jumbo Java (Versa Magic)
Color: Copics
Paper: Bazzill, Scenic Route
Accessories: Lace, Linen thread (stash)
Tools: Sewing machine

1 comment:

  1. ギャラリー、拝見させていただきました。もうため息が。。。本当に、素晴らしい才能と技術を持っていて、圧巻されっぱなしです。
    toricoさんのスタンプを、購入できない場所に住んでいて良かったのかもしれません。。。そうじゃなければ、全部欲しくて金欠状態だったかも(笑)

    ReplyDelete