MTSC 70

April 21, 2010




みなさん、こんにちは~!やっと戻ってまいりました。この10日ほど、ずっとスタンプを作っていました。でも、私は超スローワーカーなので、予定していたものが全て完成したわけではありません…泣。
でも、ちょっとお休みも必要、と思い、先週彫ったスタンプのうちの一つを使ってカードを作りました。

Hello everyone~! I've come back to here at last!! :) In these 10 days, I had been making some hand-carved stamps. But all stamps I planned have not been completed yet, because I'm totally a slow worker (like a tortoise!). Sigh…
But I thought that I needed to take a break, so I made a card using one of stamps I carved last week.

スケッチは、今週のMercy's Tuesday Sketch Challenge (MTSC 70)を使いました。イメージは、リアルブラックで捺してコピックで色を塗りました。ゴールドのサテンリボンじゃなくてピンクのリボンをつけたかったんですが、残念ながらDPにマッチするようなものが手元にはありませんでした。

This card was used the sketch from this weeks Mercy's Tuesday Sketch Challenge (MTSC 70). The image was stamped with Real Black (Versa Craft), and was colored with Copics. I wanted to add some pink ribbon instead of gold satin ribbon, but unfortunately there was nothing which just matched to DP in my stash.

見に来てくださってありがとうございました。

Thank you for stopping by today!
 


Stamp: Hand-carved, Hero Arts
Ink: Real Black (Versa Craft), Jumbo Java (Versa Magic)
Color: Copic Marker (E51, E21, E31, R32, R37, RV34, G00, G21)
Paper: Bazzill, MME, Scenic Route
Accessories: Stain ribbon
Tools: Sewing machine

1 comment:

  1. とっても可愛らしいスタンプを彫られたんですね~。直ぐ傍で売られていたら、即ゲットです(笑)
    色合いもとっても淡くて優しい感じが素敵です。

    ReplyDelete