FTL 89

May 9, 2010

今日は母の日、みなさん、どのようにお過ごしでしょうか?
昨日、日本ホビーショーに行ってきました。えぇ、ペーパーやらリボンやら、インクやら…たくさん買いましたとも!(笑) もちろん、今日はそれを使ってみなくちゃねぇ。

Happy Mother's Day! I hope you all are having wonderful day. :)
I went to the 34th Japan Hobby Show yesterday. I was so excited and purchased a bunch of stuff - papers, buttons, ribbons, ink pads and nestie dies. Of course I couldn't help playing with some of those today! lol!



このカードはClean and Simple Stampingからのスケッチ、FTL 89を使いました。カードのサイズは3インチ×4.5インチです。真ん中のパネルには、昨日買ったダイを使いました。これはWonder Houseというメーカーのもので、これまで聞いたことがない会社だったんですが、でも、一目で気に入りました。ペーパーは、Basic GreyのKioshiラインの6インチペーパーパッドから。この柔らかでシャビーな感じが大好きです。

This card was used the current sketch from Clean and Simple Stamping (FTL 89). The card size is 3×4 1/2. For the focal panel, I used a nestie die I purchased yesterday. It is from Wonder House. I had never heard the name of this company, but I loved this nestie die as soon as I saw. The papers I used on this card are Kioshi 6×6 paper pad (by Basic Grey). I LOVE soft and shabby feel they have.

見に来てくださってありがとうございました。

Thank you for stopping by today!

Stamp: Hero Arts
Ink: Real Black (Versa Craft), Antique Linen (Distress Ink)
Paper: American Crafts, Basic Grey
Accessories: Button (Basic Grey), Linen twine (stash)
Tools: Paper distressor (Ranger), Nestie die (Wonder House)

3 comments:

  1. I adore this card - love the flowers, with their twine centres, the colours - everything!

    ReplyDelete
  2. 母の日の休日に、ホビーショーなん手。。。グットタイミングですね(笑)手作りのお花がとっても可愛らしい!!
    セロリ、藤色、茶色の組み合わせ、とっても素敵です。

    ReplyDelete
  3. This is a beautiful card!!

    You must have had fun shopping for all those crafting goodies :o)

    ReplyDelete