I got "The Lead" !!

May 17, 2010

おはようございます。 お見せできるカードはないんですが、素敵なニュースを!

Happy Monday everyone. I have no card to share yet, but I just pop in to share an exciting news!

私のカードが、Curtain Call Color Challenge: Act 29 の"The Lead"(「主役」…ってことでしょうね^^;)に選ばれました!これを知って、私がどんなに驚き、興奮していたか、まぁ、ご想像くださいませ(笑)
選んでくださって、本当にありがとうございました。

My card was honored to be chosen as "The Lead" at the Curtain Call Color Challenge : Act 29! Can you guess how excited I was? LOL!
Thank you so much for choosing my card, Stacey. I truly appreciate it!

6 comments:

  1. おめでとうございます。シンプルでとても素敵なカードですね。

    ReplyDelete
  2. Congratulations!!! your card is just awesome!! ^^ SUTEKI desu!

    ReplyDelete
  3. とりこさん!! 私のブログに訪問いただいて本当にありがとうございます!! ^^ 嬉しいです! 日本語でもいいです。日本語を5年間ぐらい勉強してます・・・。
    とりこさんのブログの新しい記事、いつも楽しみにしてます。本当に素敵なブログですねー!カードは素晴らしいです♥
    ありがとうございます!
    サーシャ

    ReplyDelete
  4. Congrats on your win...your card was so beautiful!!! Hugs ~S~

    ReplyDelete
  5. oh wow huge congratulations Torico...you deserve it
    Mina xxx

    ReplyDelete
  6. This is absolutely adorable!!! Your coloring ROCKS too!!! : )

    ReplyDelete