MTSC 79

June 23, 2010

皆さん、こんにちは。
2-3週前のことですが、私のカード2 Sketches 4 You ブログでCard of the Weekに選ばれました。その週のスポンサーはLawn Fawnで、賞として商品券(というのかしら?^^;)をいただきました。それでいくつかスタンプセットを買い、それが昨日届きました。(^^)v

Hello everyone!
A few weeks ago, my card was chosen as a Card of the Week at 2 Sketches 4 You blog. That weeks sponsor was Lawn Fawn, and I got a gift certificate as a prize!! So I purchased some stamp sets and they arrived to me yesterday! :)


このカードは、今週のMercy's Tuesday Sketch Challengeのスケッチ(MTSC 79)を使いました。メインに、"Sew Lovely"というセットからかわいいドレスフォームのスタンプを使いました。くるくるのラインとセンチメントも同じセットからのものです。ドレスフォームはエスプレッソのインクで捺してコピックで色を塗り、ドレスの部分はペーパーピースしました。メインのパネルの縁は、Antique Linenインクでスポンジングしてあります。パールを乗せたシェルボタン、レース、リボンで飾りました。

This card was used the sketch from this weeks Mercy's Tuesday Sketch Challenge (MTSC 79). I used a lovely dress form stamp from Sew Lovely set for the focal image. The swirly line and sentiment are from the same set. I stamped the image with Espresso ink (Versa Craft) , colored with Copic Markers and paper pieced for the dress. The all edges of the focal panel were sponged with Antique Linen ink (Distress ink). For embellishment, I added some shell buttons with peals, lace and ribbon.

見に来てくださってありがとうございました。明日は、TSGのプレビュー用のカードをアップします。必ず見に来てくださいね~!

Thank you for stopping by today. I'll see you tomorrow with TSG preview card. Make sure to come back here tomorrow and check it out! :)

Stamp: Lawn Fawn (Sew Lovely set)
Ink: Espresso, Real Black (Versa Craft), Perfect Plumeria (Versa Magic)
Color:  Copic Marker
Paper:  Bazzill, MME
Accessories: Pearls (Kaiser), Shell button, Ribbon, Lace (stash)

3 comments:

  1. WOW!!! 本当にキュートなカードができましたね! スタンプもペーパも素敵です!! ^_^

    ReplyDelete
  2. ペーパー 
    ↑間違えました・・・

    ReplyDelete