Cute buttons

July 8, 2010


みなさん、こんにちは!
先日、近くの手芸店でこのかわいいボタンを見つけました。甘~いキャンディーみたいで、買わずにはいられませんでした。(^^) そして、昨夜はこれを使ってカードを作りました。

Hello everyone!
I found these very cute buttons at a local craft shop a few days ago.  As soon as I saw them, I fell in love with them since they look like sweet candies! :) I couldn't resist purchasing them and made a card with it last night.



ボタンを際立たせるために、レイアウトとセンチメントはシンプルに。水玉の背景スタンプは、ボタンに合った色で捺しました。
とっても可愛くできて満足です♪

The layout and sentiment were kept simple so that cute buttons stood out. The polka dot background stamp ( from Hero Arts) was stamped with the colors that matched to buttons.
I think it turned out so pretty and I'm very satisfied with the result! :)

Thank you for stopping by today!

Stamp: Hero Arts
Ink: Mango Madness, Turquoise Gem, Pink Grapefruit, Cloud White (Versa magic)
Paper: Bazzill
Accessories: Button, Linen Twine(Local craft shop)

3 comments:

  1. Very sweet. Love the buttons!

    ReplyDelete
  2. お加減いかがデスカ?!
    高熱辛そうでしたね(ノ_≦。)、
    夏風邪だったのかしら?
    どうかまだ無理なさらずにご養生下さいね!

    このボタン、本当に美味しそう♪
    ボタンと解っていても、味見してみたいです。笑。

    コピック、やはり上手に使ってらっしゃいますね!! グラデーションが自然で本当に綺麗です!

    販売用のスタンプも始められたのですね?!
    おめでとうございます!! これからゆっくり見せて貰ってきますね(*≧m≦*)
    なんだかまとめていろいろ書いちゃってスミマセン(´ё`)┓

    ReplyDelete