Polka Dot Elephant

July 1, 2010

こんにちは!
ご無沙汰してしまってすみません…TSGのBlog Hop Challengeの後、ひどい風邪をひいてしまいました。高熱が3日間続き、何も食べられませんでした。この私が4日間もコーヒーを飲まなかったなんて信じられないですよ!(私はコーヒー中毒でございます。笑) 今はよくなりました。そして、やっと昨日、私のスタンプセット "Polka Dot Pals"セットを使うことができました。

Hello everyone!
I apologize  to you for a long silence... After the TSG Blog Hop Challenge, I caught a bad cold. I had high temperature for about three days and I couldn't eat anything at all. I can't believe that I didn't drink any cups of coffee for four days!!! (I'm a coffee addict! lol!) Now, I got feel better. And  at last, I could play with my stamp set, Polka Dot Pals set, yesterday. :) :)



ゾウは、リアルブラック(バーサクラフト)で捺し、コピックで色を塗りました。耳の部分は、カードベースの色に合わせてブリック(バーサクラフト)で捺しました。このセットでは、動物のボディーと水玉パーツの色の組み合わせを考えるのが、とっても楽しいです♪

I stamped the little elephant with Real Black (Versa Craft) and colored it with Copic Markers. The ear part was stamped with Brick (Versa Craft) to match the color of card base. It is very fun to consider a color combination of animal's body and polka dot part on this set!

Thank you for stopping by today! Have a nice day. :)

Stamp: TSG (Polka Dot Pals)
Ink: Real Black, Brick
Color:  Copic Markers
Paper: American Crafts, MME
Accessories: Button (BG)
Tools: Sewing Machine, Edger Punch (EK), Label 1 Nestabilities (Spellbinders)

2 comments:

  1. Very sweet and adorable card. I'm sorry you were so sick. I hope you are all better now.

    ReplyDelete
  2. Hi Torico, hope you're feeling much better now hun.
    Gorgeous card, love your spotty elephant and fabulous papers.
    From one coffee addict to another, hugs Heather xx

    ReplyDelete