Watch the Birdie!

July 9, 2010


こんにちは!
この小鳥は、おととい彫った新しいスタンプです。どこかでみたぞ??と思う方もいらっしゃるかもしれません。そう、これは、There She Goes私のロゴの中の小鳥です。(^^)

Hello everyone!
This birdie is my newest hand-carved stamp which was carved a day before yesterday. Some of you may think that you have seen this birdie somewhere. Yes, it's the birdie that is in my logo image for There She Goes. :) ↓


これは、私がデザインしたものを基に、Jessicaさんがテクスチャを加えて完成させてくれました。(Jessicaさん、ありがとう~!) これ、とっても気に入っています!だから、この小鳥を自作のスタンプにしておかなくては!と思いました。

I designed this logo basically, and Jessica completed it adding some texture on it. (Thank you so much Jessica! )  I really adore it!! So I had to make this birdie into my own hand-carved stamp!



スケッチは、Card Patterns 71を使いました。小鳥はコピックで色を塗りました。フレームは、Label 1のNestabilitiesを使って作り、立体フォームで貼りつけてあります。このカードは、今週のCharisma Cardz Challenge(テーマは"Watch the Birdie")にエントリーします。
見に来てくださってありがとうございました。

I used the sketch from Card Patterns 71. The birdie was colored with Copic Markers. The frame was made by using Label 1 Nestabilities and adhered with dimensional foam. I'm entering this card to this weeks Charisma Cardz Challenge --- their theme is "Watch the Birdie".

Thank you for stopping by!


Stamp: Hand-carved, Hero Arts
Ink: Espresso (Versa Craft)
Color: Copic Markers
Paper: Bazzill, October Afternoon
Accessories: Cotton tape (stash)
Tools: Label 1 Nestabilities (Spellbinders)

6 comments:

  1. Oh, I just love this bird stamp!! Where can I get one?!? He's too cute not to share, lolol!

    Fab card, too!

    ReplyDelete
  2. Love your little birdie! Did you make a stamp for your little umbrella--can we buy it in the US?

    ReplyDelete
  3. toricoさんのロゴ、本当にtoricoさんのスタンプスタイルにピッタリですよね。
    これを、使ったカードもシンプルでとっても可愛いです。
    思わず、銘菓の「ひよこ」を思い出してしまいました(笑)
    お腹が空いているのもあると思います。。。^^

    ReplyDelete
  4. Toricoさんのロゴとってもかわいいです♡そして自作のスタンプをさっと作れるっていつも尊敬してしまいます。

    ReplyDelete
  5. What an adorable card. I love it and your take on the CP sketch, I really struggled with it this afternoon! Thanks for playing at Charisma. x

    ReplyDelete
  6. Oh this is so sweet

    Thanks so much for playing along at Charisma this week

    Jan x

    ReplyDelete