CPS178

August 6, 2010



こんにちは!もう週末なんですねぇ。今週はずっと、自分の作業部屋を掃除して整理していました。…とっても大変でした(笑)
でも、今日、ようやくこのカードを作りました。CPS 178のスケッチをベースにしていますが、ちょっと変えて、スケッチにある小さな長方形のパネルの代わりにボタンをつけました。
このカードは、Artist's Garden Place Challenge #1にもエントリーします。テーマは、"Myself"です。私は、自分自身でデザインしたPuppy Loveスタンプセット(ThereShe Goes)を使いました。Artist's Garden Placeは、日本の新しいチャレンジブログです。詳細は、コチラでどうぞ。

Hello everyone! I can't believe that it is already almost weekend! I had been cleaning up and reorganizing my craft room this week. It was so hard!!  LOL!

But at last, I managed to make this card today. It was based on the CPS 178 sketch. I tweaked the sketch, and used a couple of buttons instead of small rectangle panel on the sketch.
I am entering this card to the Artist's Garden Place Challenge #1. The theme is "myself" - I used the "Puppy Love" stamp set (There She Goes) that was designed by myself. The Artist's Garden Place is Japanese new challenge blog. Please hop over to the Artist's Garden Place blog to get the details. ;)

見に来てくださってありがとうございました。よい週末をお過ごしくださいね!

Thank you for sotpping by. Have a wonderful weekend!


Stamp: Puppy Love (There She Goes)
Ink: Jumbo Java, Turquoise Gem (Versa Magic)
Color: Copic Markers
Paper: MME, October Afternoon
Accessories: Lace, Button (stash)
Tools: Corner Rounder Punch

11 comments:

  1. Torico, this is so, so cute! I truly love your design!

    ReplyDelete
  2. Wonderful, adorable and so well-done. Love it. The puppy is such a sweet image.

    ReplyDelete
  3. toricoさんAGPに参加してくれてありがとう。torikoさんのデザインはいつも癒されるのもばかりで大好きです。このワンちゃんもキュッと抱きしめたくなる程キュート!これからもAGPでtorikoさんのカードを拝見するのを楽しみにしています♡

    ReplyDelete
  4. Toricoさん、可愛い犬のイメージが、カードの色合いや、パターンペーパーにピッタリです!!ボタンのエンベリもとってもキュートで楽しいですね。
    新しいチャレンジ、私も参加しなくちゃ^^
    いつも色々教えてくれて有難うございます。

    ReplyDelete
  5. Oh this is so sweet! I love the colors, and this stamp set is completely adorable!! I fell in love the minute I saw it and must get it!!!

    ReplyDelete
  6. so stinkin' cute, torico...love those pups!

    ReplyDelete
  7. はじめまして!
    AGPの参加ありがとうございます。

    スタンプのデザインをしていらっしゃるんですか~。すごーい!!
    とてもかわいいカードですね。
    カードは全くの素人ですが、奥深そうですね。

    ReplyDelete
  8. AGPへの参加ありがとうございます!
    とても素敵なカードですね(* ̄▽ ̄*)
    スタンパーさんなんですね。
    私ももっとスタンプのことを学びたいと思ってます♪
    配色がとても好みのカードで欲しい~!
    今後ともよろしくお願いいたします。

    ReplyDelete
  9. Serious cuteness alert!! LOVE this card to pieces!!!

    ReplyDelete
  10. はじめまして。
    AGPへの参加、ありがとうございます!
    とっても可愛らしい素敵な作品ですね!!!
    このカードを手にとった方は一瞬で癒されそうです!!
    また参加していただけたら嬉しい限りです、楽しみにお待ちしています!

    ReplyDelete
  11. こんにちは☆
    AGPへのご参加ありがとうございます^^
    とっても可愛いカードでほんわかな気持ちになりました^^ 他の作品も拝見させていただきましたが、どれも素敵です〜!!!見入ってしまいました!

    ReplyDelete