AGP Challenge #3

October 15, 2010

Hello everyone! I hope you are having a wonderful week so far.
The card I'm sharing today is for this month's Artist's Garden Place Challenge (AGP #3). Their keyword is "Long Live Laughter" and the color we are required to use is pink. So here is my take.

こんにちは。
今日のカードは、今月のArtist's Garden Placeのチャレンジのために作りました。キーワードは"Long Live Laughter"、カラーはピンクです。


 I found these pretty roses at a local craft shop a few days ago. I thought these roses would not fit well with  my recent style, but I couldn't help getting them as they were so beautiful!
The sentiment is from Angel Mail set (TSG). I really love all of the sentiments included in this set. They are perfect to cheer up somebody who is in trouble.

先日、このかわいいバラをある手芸店で見つけました。ちょっと最近の自分のスタイルには合わないかな~と思ったのですが、とってもきれいだったので買ってしまいました。
センチメントは、Angel Mailセット(TSG)のなかの一つを使いました。このセットのセンチメントは、困っている誰かを勇気づけるのにぴったりで、どれも大好きです。

Thank you for stopping by. I'll be back soon with another card I made last night. ;) See you soon!

見に来てくださってありがとうございました。昨夜作ったカードがもう一枚あるので、のちほどまた戻ってきます。では!

Stamp: Angel Mail (There She Goes)
Ink: Jumbo Java (Versa Magic), Antique Linen, Tattered Rose (Distress Ink)
Paper: Bazzill, Bo Bunny, PTI
Accessories: Rose (Local craft shop), Paper doily (stash)
Tools: Label 2 Nestabilities (Spellbinders)

4 comments:

  1. AGPの参加ありがとうございます。
    Toricoさんの作品は毎回完成度が高くて、ハンドメイドとは思えないほどですね。
    目の保養にお邪魔させて頂きました。

    ReplyDelete
  2. AGPへのご参加ありがとうございます!!!またまた素敵なカードですね!!!こんなに素敵なカードをもらえる相手が羨ましいです(*^_^*)
    また遊びにきます(*^_^*)

    ReplyDelete
  3. Toricoさんのカードにお花が3つもついてる!テーマにぴったりで、センチメントもとても素敵です。またショップへお邪魔しなくては・・・。

    ReplyDelete
  4. Toricoさんのカードとっても好きです!
    シンプルで美しいカード、メッセージがダイレクトに伝わります!!

    p.s
    今月のゲスト作品でのご参加有り難うございました。Toricoさんの可愛いゴスロリちゃんとっても好きです!!どんなテーマでもToricoさんらしさ100%なところが本当にすごいです☆
    (。。。でもいろいろと困惑させてしまった様で(実はgothicテーマ私が選ばせて頂いたのですx)申し訳ない気持ちでいっぱいです。)

    ReplyDelete