FTL 110

October 5, 2010

Hello everyone!
I can hardly believe that today is already Tuesday?! My weekend was crazy busy, so I couldn't get any time for stamping. But today I finally got a little time for crafting, and created a quick card.

こんにちは!
いつのまにもう火曜日になっちゃったんでしょうか(^^;)週末はとっても忙しくて、スタンプで遊んでるヒマはありませんでした。でも、今日ようやく、ちょっと時間が取れたので、簡単なカードを作りました。


This card was used the FTL 110 sketch. This gorgeous paper had been neglected since last Christmas season! LOL! But when I found it in my paper folder, I immediately thought that it would be perfect for this sketch. ;)

スケッチは、FTL110を使いました。このペーパー、去年のクリスマスシーズンに買って以来放置してました。(いや、そんなのはこれだけじゃありませんが・笑) でも、これを見つけたときは、このスケッチにぴったりだと思いましたよ。

Thank you for stopping by! Hope you have time for stamping today. :)

見に来てくださってありがとうございました。


Stamp: Hero Arts
Ink: Ymabudou (Versa Craft)
Paper: Bazzill, Cosmo Cricket
Accessories: Brad (7 gypsys...Maybe), Rhinestone (Kaiser)

3 comments:

  1. That paper is awesome - very pretty card! Don't you just love it when you find little treasures in your stamping stash :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful paper. Gorgeous card :)

    ReplyDelete