A Big Armful Of Christmas Wishes

November 29, 2010

Happy Monday! I hope you had a great weekend. Mine was a bit busy because I realized that I have to make 10 or more Christmas cards for this year!!
I want to show you one of the cards I've made this weekend.

こんにちは。素敵な週末をお過ごしでしたでしょうか。私は、今年あと10枚くらいはクリスマスカードを作らなくちゃいけないと気づき、ちょっと忙しかったです(^^;)
今日は、週末に作ったカードの中から1枚ご紹介したいと思います。

I used Penguin Pals set which was released from TSG on last Saturday. I stamped the penguin image, masked him, and then stamped the tree. (You can find TSG Tips & Tricks for this set HERE.) I colored the image with Copic Markeres as always. I used W1, W5, W7, and W9 (warm grey) to color the penguin, and I think these colors added soft and gentle look to him.:)

先週末の土曜日にTSGからリリースされたPenguin Palsセットを使いました。まずペンギンをスタンプしてからマスキングし、ツリーを捺しました。(このセットのTips & Tricksはコチラ)イメージは、いつもの通りコピックで塗りました。ペンギンを塗るのにW1, W5, W7, W9(warm grey)を使ったのですが、この色のおかげで柔らかで優しい感じに仕上がったと思っています。

Thank you for stopping by!
見に来てくださってありがとうございました。
Ink: Espresso (Versa Craft), Vintage Sepia (Versa Fine), Antique Linen, Vintage Photo (Distress Ink)
Color: Copic Markers
Paper: Bazzill, Making Memories
Tools: Sewing Machine

2 comments: