Card Patterns Sketch 89

November 10, 2010

Hello again!
As I mentioned at the end of the last post, I'd like to share a Christmas card I made last night.

こんにちは!ひとつ前の記事の最後でちょこっと触れたとおり、昨夜作ったクリスマスカードをご紹介したいと思います。



I purchased some stamp sets from the Waltzingmouse Stamps, and received my package last week. When I saw this weeks sketch at Card Patterns Sketch blog (Sketch 89), I thought it would be a good opportunity to use one of those sets!
I used a ponsetia image from Big Blooms - Poinsetias set. As you can see in the second photo, I cut out the part of a poinsetia and layered it. Then I added some gold glitter to the center of each flower. The sentiment is from Hero Arts. It was stamped with Versa Mark ink and heat embossed with white EP.

Waltzingmoouse Stampsでお買い物をしまして(円高ですから・笑(^^;))、先週その荷物が届きました。今週のCard Patternsのスケッチ(Sketch 89)を見たとき、その中の一つを使うのにもってこいじゃん!と思いました。
Big Bloom - Poinsetiasセットの中のポインセチアを使いました。2枚目の写真でご覧いただけると思いますが、ポインセチアの一部を切り取り、重ねました。センターには、ゴールドのグリッターをつけました。センチメントは、Hero Artsのもので、バーサマークで捺してから白のエンボスパウダーでエンボスしました。
Thank you for looking! Have a nicce day!

※ちょっと急いでいますので、日本語なしで失礼します!! >_< 後ほど、時間がありましたら編集しておきます!※ →編集済み!(^^)

Stamp: Big Blooms - Poinsetias (Waltzingmouse Stamps)
Ink: Yamabudou, Hachimitsu (Versa Craft), Versa Mark
Paper: Bazzill, Cosmo Cricket
Accessories: Glitter Glue, White EP
Tools: NT Circle Cutter

3 comments:

  1. Beautiful card - love the colors and the poinsettias popped up.

    ReplyDelete
  2. Just gorgeous Torico! I love the dimension this has and the simplicity. Thanks for joining us on Card Patterns.

    ReplyDelete