Valentine Tags

January 17, 2011

Happy Monday everyone~! I hope you had a wonderfu weekend.
This weekend, I had no idea about what I wanted to make... but I just wanted to sit in my craft room and do 'something' with my stamps. There are tons of scraps of PP and cardstock in my room, and I know that I have to reduce them. (Maybe it is the same to you! LOL!) So, I decided to make some easy tags for Valentine treats with using them.

こんにちは。寒い寒い週末でしたねぇ~~~。
この週末の間、スタンプで何かしたいんだけど何をしたらいいかわからず…といった状態でした。私の部屋には、パターンペーパーやらカードストックの切れっぱしが山ほどあります。そしてそれを減らさなくちゃな~、といつも思っています。(でも捨てられないんですよねぇ^^; 皆さんも同じじゃないでしょうか。笑)そこで、それらを使ってバレンタイン用の簡単なタグを作ることに決めました。





I made 20 tags in total and got tired. As a result, the scraps of paper were reduced only a bit ... :(

全部で20枚作って、飽きました。そしてその結果…ペーパーはちぃ~~~としか減らず。(-"-) そんなもんか。(苦笑)

Thank you for stopping by!
Stamp: Tiny Treats: Valentine (PTI)
Ink:  Jumbo Java (Versa Magic)
Color: Copic Markers
Paper: PTI, Bazzill, MME, October Afternoon etc...
Accessories: Lace (stash)
Tools: Labels 1, Labels 11 Nestabilities (Spelbbinders), Circle Cutter

3 comments:

  1. They are totally sweet Torico...love all the different tag shapes.

    ReplyDelete
  2. このタグ可愛すぎです!!Toricoさんが、気に入って購入したのがとてもわかるな~。
    子供達が、バレンタインにカードを交換しあうので、私もこういう可愛いのを作ってあげたいです。

    ReplyDelete