FTL 126

February 8, 2011

Hi everyone!
Last month, I saw THIS cute card that Iwona made for a TSG challenge. She combined two stamp sets, the Buckets Of Love and the Cattitude. I really loved her idea and thought that I had to try it. Finally, I've done!

こんにちは。
先月、IwonaさんがTSG challengeのために作ったコチラのかわいいカードを見ました。Buckets Of LoveCattitudeを組み合わせたものです。彼女のアイディアがとっても気に入ったので、試してみなくちゃ、と思っていました。そして、ようやくやりました~!


So lovely, isn't it??;) At first, I stamped the kitties from the Cattitude set, and masked it. Then I stamped the hearts from the Buckets Of Love set.

うひひ、かわいー♪ まず、Cattitudeから子猫ちゃんたちのイメージを捺してマスキング、それからBuckets Of Loveのハートを捺しました。


FTL 126
For this card, I used FTL 126 sketch.
I also tried to combine the kitties and the daisies (from the Buckets Of Love set). It looked fine, too! Why don't you try these combo if you have both sets ;)

このカードでは、FTL 126のスケッチを使いました。
子猫たちとBuckets Of Loveセットの中のデイジーとの組み合わせも試しましたが、そちらもなかなかいい感じでしたよ。もし両方のセットをお持ちでしたら、試してみてはいかがでしょう?

Thank you for stopping by!
見に来てくださってありがとうございました。
Stamp: Cattitute, Buckets Of Love
Ink: Color: Real Black (Versa Craft), Jumbo Java (Versa Magic)
Paper: Bazzill, PTI, MME
Accessories: Ribbon
Tools: Big Scalloped Circle Nestabilities (Spellbinders)

6 comments:

  1. So gorgeous, I love the way the hearts are behind the adorable little cats. and such a cute layout - i keep meaning to have a go at it!

    ReplyDelete
  2. How very sweet and adorable. Love the design - will use it for some of my Valentines.

    ReplyDelete
  3. Super cute! What a purr-fect design (tee hee!)
    Hugs,
    Aimes
    x

    ReplyDelete
  4. とってもステキなアイデアですね。
    是非チャレンジしてみます。

    ReplyDelete