Happiness...

March 7, 2011

Hi everyone! I hope you had a great weekend. (It's already Monday morning here. :))
I was so busy this weekend that I had little time to sit at my computer. As I've not checked some challenge blogs I usually follow, I have to catch up them as soon as possible!

こんにちは。素敵な週末をお過ごしでしたでしょうか。
この週末は、なにやらバタバタしていてPCに向かう時間がほとんどありませんでした。チャレンジブログをチェックできていないので、出来るだけ早く追いつかなくっちゃ!と思ってます。

I made this card a few days ago, but I didn't have a time to take a photo till today. My inspiration for the layout was last week's CPS sketch (CPS207), though the end result is so different from the original sketch. LOL!

このカードは、数日前に作ったのですが、今日まで写真を撮るひまがありませんでした。レイアウトは、先週のCPS207のスケッチから…でも結果はあまりにもかけ離れたものになってしまいました。(笑)

CPS 207

Thank you for stopping by!
見に来てくださってありがとうございました。

 
Stamp: Dance, Flowers Of Happiness (There She Goes)
Ink: Espresso (Versa Craft), Vintage Photo (Distress Ink)
Color: Copic Markeres
Paper: Bazzill, MME
Accessories: Chino Pearl (Kaiser)
Tools: Labels 17 Nestabilities (Spellbinders)

No comments:

Post a Comment