FTL 135 - Say Hello to My Little Friend

April 8, 2011

FTL 135
Happy Friday everyone~! My busy week is almost the end, Yay!! (But I know that another busy week is going to start soon... )
Anyway I managed to have a little time for stamping today and created this card. The sketch I used for this card was FTL 135. And I used two images from My Little Friend set (TSG). After I stamped a group of flowers, I masked it, and then stamped the gnome image. I'm happy with how it turned out, because he looks as if he stands behind a flower bed.:) 

こんにちは。忙しかった今週も終わりかけ…でも、また来週も忙しそうなんですよねー。年度初めのお母ちゃんは忙しいです・笑
とりあえず今日はちょこっと時間ができたので、このカードを作りました。スケッチはFTL135を使いました。そして、My Little Friendセット(TSG)から、2つのイメージを使いました。下の方のお花をスタンプしてからマスキングして、そしてノームを捺しました。花壇の後ろに立っているように見えて、この組み合わせ、気に入りました♪

Thank you for stopping by today. Have a great weekend!

見に来てくださってありがとうございました。素敵な週末をお過ごしくださいね!

Stamp: My Little Friend (TSG)
Ink: Espresso (Versa Craft)
Color: Copic Markers
Paper: Bazzill, MME
Accessories: Pompon trim
Tools: Scallop Scissors (Kuretake)

2 comments:

  1. Wow, this is really stunning! Love the colors and all the details you've added! Your cards are really fabulous, I'm your newest follower! Hugs, Karen

    ReplyDelete