Freeze The Moment

June 14, 2011

Hello everyone! I have a yummy CAS card to share today.;)

こんにちは!今日は、おいしそうなCASカードを。(^^)

For this card, I used one of the newest stamp sets from TSG, Freeze The Moment. I LOVE this image, it is sooooo CUTE and looks so yummy! :) I thought these cute ice creams should be colored in pastel colors. But I couldn't help slipping in a chocolate one, because it is my most favorite flavor of ice cream!!
The sentiment was stamped with Versa Mark ink and heat embossed with white EP.

TSGの新しいスタンプの中から、Freeze The Momentを使いました。このイメージ、とってもかわいくておいしそうで、大好きなんです!(^^) これはパステルカラーで塗るのがよかろう…と思ったのですが、チョコレート味も入れずにはいられませんでした。私の一番大好きな味ですからね。はは。
センチメントは、バーサマークで捺してから、ホワイトのエンボスパウダーでエンボスしました。

Thank you for stopping by today!
Stamp: Freeze The Moment (TSG)
Ink: Espresso (Versa Craft), Versa Mark
Color: Copic Markers
Paper: PTI, MME
Tools: White EP, Labels 17 Nestabilities (Spellbinders)

4 comments:

  1. What a totally awesome CAS card! Love the sentiment!

    ReplyDelete
  2. Oh I love this! Such a "yummy" card.

    ReplyDelete
  3. なるほど~!!こうやってフレームの一部にスタンプを使うのもいいアイデアですね~。Toricoさんのカードを見たら、このセット凄く欲しくなりました(笑)色の付け方が最高です!!

    ReplyDelete